Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик / досадно нежелано включване

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    при мен се получи от първият път с написаното от търтеи.направих го преди 2 месеца.алфата ми е ноември '97
    alfa romeo156 2.0TS 11'97

    Comment


    • #32
      Хайде, де! Няма ли някой от Пловдив, който се е справил с проблема, че да помогне? Бирата ще е от мен!
      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

      Comment


      • #33
        Pepo, събота до обяд ще съм близко до Пловдив, в с.Бегово, ако ти говори нещо. Ако ти се разхожда звънни 0898 414739-Стилиян.
        Oem, събота след обяд ще съм в Дряново...., при мен се получи, така че поне мога да пробвам.
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

        Comment


        • #34
          Мерси за предложението ама не ми се разхожда до Дряново само заради това. А й съм на рбаота
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Вчера пак се опитвах, но неуспешно. JAMAL, знам го това селце. Не е далеч от Пловдив. В Петък вечер тръгвам за София и оттам към Банско. Ти кога пристигаш в Бегово? Ако си там още от Петък, ще мина.
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #36
              От петък ще съм там, но най-рано 8-8,30. Ако мислиш, че можеш да минеш, няма проблем.
              sigpic
              Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
              Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
              Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

              Comment


              • #37
                пробвах вс и не стана, тук в тези инструкции има една разлика от вс останали в форума, стана от първият път

                The "trick" to leave the airco compressor "off" after starting
                the engine (like I said only for models before approx april 2000):

                1. Put the ignition key in "STOP" position
                2. Turn temperatur knob completely to the right (= max. temp) третата врътка е това
                3. Turn the blower knob to "0" position
                4. Turn air direction knob to "mid direction" position (fully to the right)
                5. WITHOUT STARTING THE ENGINE, turn the ignition key to "MAR"
                6. Turn the blower knob AUTO-0-AUTO-0
                7. Turn the ignition key back to "STOP" натискаш снежинката
                7. Now press the air-con button to turn it off (or on if doing the reverse).
                8. Turn the ignition key back to "STOP"

                That's all.
                To go back to the first setting, do the same, etc. etc.
                клуча е сложен,но не е дадено на контакт, нагласяш вс врътки,лява на макс на дясно, средна на 0,дясна на дясно макс
                даваш на МАР и въртиш ауто 0 ауто 0 с дистанция от 2 сек,даваш на стоп обратно и след това палиш двигателя и то ще се пусне натискаш снежинката и спираш двг, при мене стана от първият път, похвали се какво е станало после
                Last edited by rusiq86; d.m.y г., 20:49.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  в тези жеги, яко се кефя, че имам автоматичен климатик! това с настройките, миналата година го бях направил, стана, дойде зимата, и като започнаха жегите това лято, пак започна автоматично да се включва. вече свикнах с това и не се дразня. даже, ако случайно не се включи, се притеснявам нещо да не се е скапало и си го пускам ръчно...
                  и аз така влизам в шаш понякога,не съм си гасил овторежима и не мисля да го правя,така си е екстра
                  sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    пробвах вс и не стана, тук в тези инструкции има една разлика от вс останали в форума, стана от първият път

                    The "trick" to leave the airco compressor "off" after starting
                    the engine (like I said only for models before approx april 2000):

                    1. Put the ignition key in "STOP" position
                    2. Turn temperatur knob completely to the right (= max. temp) третата врътка е това
                    3. Turn the blower knob to "0" position
                    4. Turn air direction knob to "mid direction" position (fully to the right)
                    5. WITHOUT STARTING THE ENGINE, turn the ignition key to "MAR"
                    6. Turn the blower knob AUTO-0-AUTO-0
                    7. Turn the ignition key back to "STOP" натискаш снежинката
                    7. Now press the air-con button to turn it off (or on if doing the reverse).
                    8. Turn the ignition key back to "STOP"

                    That's all.
                    To go back to the first setting, do the same, etc. etc.
                    Или и това не работи или аз съм идиот?
                    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                    Comment


                    • #40
                      колега редактирах си поста на бг с последователност, виж го сега и пробвай
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        И аз пробвах всички варианти, не става !
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #42
                          В крайна сметка някои пробвал ли е процедурата за тези след 2000г.? И по специално на Selespeed?
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            колега редактирах си поста на бг с последователност, виж го сега и пробвай
                            И този вариянт не става колега А като паля колата в същите позиции ли трябва да останат врътките. Понеже дясната на МАХ, то не може да се спре/нали е на МАХ и тогава винаги е пуснат климатика/
                            .дясна на дясно макс
                            156 TS
                            ex. Spider TS

                            Comment


                            • #44
                              колега знам учидих се и аз, еми аз като запалих натиснах снежинката, след това върнах положението на тази врътка за прозорец, изклучих двг и като го вкл.вече не се пускаше авто.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                                ...
                                7. Turn the ignition key back to "STOP" натискаш снежинката
                                7. Now press the air-con button to turn it off (or on if doing the reverse).
                                8. Turn the ignition key back to "STOP"
                                ...
                                А тука малко няма смисъл ? даваш на стоп ключа гасиш климатика и пак даваш на стоп ( ем тои вече си е на стоп?)

                                А в книжката защо никаде не се споменава да се натисне бутона "Д"
                                Last edited by desperado; d.m.y г., 18:25.

                                Comment

                                Working...
                                X